Blog Archive

18 okt. 2011

Sårande

Jag bloggar ju för min skull och för att kunna öppna upp mig och berätta om mitt liv och förhoppningsvis kunna hjälpa någon som läser denna blogg. Och därför ska jag nu börja skriva om saker precis hur jag känner och mår.

En sak jag inte kan släppa som sårar mig otroligt är att jag fick veta av min pojkvän att mitt ex som faktiskt var en hjälpande han till att jag blev tillsammans med Simon. Tror att jag tänker förstöra hans och Simons vänskap bara för att han och hans brud och jag bråkar, det sårar mig att han tror det om mig. Han vet hur jag fungerar men han vet jag inte vem han är längre för den jag var tillsammans med var inte på sånt här vis och skulle aldrig säga en sådan sak. Skulle aldrig kunna förstöra något som den jag älskar faktiskt haft längre än jag varit tillsammans med honom. Och bara för att jag och mitt ex bråkar så vill jag inte att Simon ska sluta umgås med honom, man ska aldrig låta en sådan sak ske.
Jag saknar den gamla som faktiskt förstod och stöttade mig och han får tycka att jag är hur dum i huvudet som helst och största idioten. Men jag hoppas verkligen han inser att jag älskar Simon så mycket att jag aldrig skulle göra så mot Simon.

Jag vet ej vad han fick det ifrån men det sårade mig mer än vad han någonsin gjort eller sagt till mig, för trodde han kände mig bättre än så. Jag hatar honom inte och inte hans tjej heller och jag önskar dem all lycka till i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar