Blog Archive

17 nov. 2011

Micaela Svarar

Ja jag har bestämt mig för att lägga ner frågestunden eftersom jag ej får några frågor men jag har fått en och den tänker jag alltså svara på nu :)
Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Frågestund 5":
Vad hände mellan dig och Mikaela (Niklas nya)?
Hur är det mellan dig och Simon? bråkar ni aldrig?

kram kram

Svar:
Vad som hände mellan oss tänker jag inte berätta faktiskt för det är personligt. Men jag har inga problem med Mikaela. Däremot är jag besviken på Niklas eftersom han tror att jag tänker göra allt för att han och Simon inte ska få vara vänner längre. Det gjorde mig ledsen för trodde han visste vem jag var. Ni kan ju alltid fråga Mikaela http://myyslii.devote.se hon kanske svarar på den frågan. Jag tycker bara att det var larvigt det som hände och bryr mig inte så mycket om det. Finns viktigare saker att lägga ner tid på än folk som missförstår och tolkar totalt fel.

Mellan mig och Simon är det helt underbart. Det är klart vi bråkar det gör väl alla par men det händer inte så ofta. Vi ör nog fortfarande ganska nykära. Dessutom så finns det inget att bråka om mellan oss! :P

kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar