Blog Archive

12 dec. 2011

Min största hemlighet

Är det okej att förstöra någons liv när man blivit sårad och sedan fått veta en massa saker i efterhand eller ska man bara släppa det. Det var valet jag hade när en viss person sårade mig otroligt mycket i sommras och det sitter kvar än den känslan av hat jag känner emot honom.  Jag valde att hålla tyst om det för hans barns skull men vet ej längre om det var rätt? I min ögon kommer han alltid vara min idol när han e på banan men så länge det gäller honom som person så e han inget annat än ett svin, och idiot som inte är värd något. Som tog en del av min självkänsla när han gjorde som han gjorde. Detta var det dummaste jag gjort och jag ska aldrig mer göra om det och jag säger till er andra gör ej samma misstag för man blir bara sårad.

De är mycket man kan göra när man mår dåligt. Och jag gjorde detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar