Blog Archive

2 juni 2012

Micaela Svarar


Kan inte du berätta lite om ert förhållande? Vad går bra, vad går dåligt? Tjaffsar ni mycket, om vad, hur löser ni det? Vad är det absolut bästa med ert förhållande? på Ensam i en stor säng

Anonym




Svar:
Oj vad svårt alltså att förklara vårat förhållande vet jag inte hur jag ska sätta ord på mer än att han gör mig till den lyckligaste på jorden. När jag är med honom så känns livet så mycket enklare än vad det gjort tidigare vilket är helt fantastiskt. Bättre kille får man leta efter.

När det kommer till vad som går dåligt så kan jag nog säga att jag genom min diagnos har väldigt lätt att missförstå skämt samt svårt med snabba förändringar. Simon är en kille som kan ändra saker i sista sekund och jag skulle aldrig vilja ändra på honom men för mig så blir det väldigt svårt och hantera. Detta är något jag jobbar väldigt mycket på och tycker själv att jag förbättrat mig något iallafall men det är lång väg kvar.
Tycker dock inte att vi tjaffsar så mycket men det går i perioder och det löser sig ofta med att jag bara behöver lugna ner mig och tänka lite.

Det absolut bästa med vårat förhållande är allt! Kan ej välja ut en grej för jag älskar honom så mycket att jag inte kan sätta ord för det. Har aldrig känt så här för någon annan kille.

Hoppas du är nöjd med svaret! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar