Blog Archive

13 juli 2012

Micaela Svarar

Isabell - Varför började du blogga?

Svar: Jag började blogga eftersom jag kände att jag ville skriva av mig om allt i mitt liv och förhoppningsvis kunde mina tankar, frågor mm hjälpa någon annan med sin diagnos eller något.

Therese- mamma till moa - Okej, hm *tänker ut en fråga* ... Vad är det bästa du vet, i heeeeeeela världen? :D Fin blogg btw gumz!

Svar: oj oj oj bra Fråga Thessan :D  Men det är nog att umgås med min underbara familj och vänner som är så fantastiska och underbara jämt!

Nora
har du vart utomlands någon gång? vart vill du åka? och var har du vart? :) s

Svar:
Ja självklart har jag vart det :)
Jag har varit i:
Norge, Finland, Estland, Danmark, Tyskland, Tjeckien, Holland, Frankrike, Spanien, Italien, Kroatien, Slovakien, Österrike, Luxemburg sen minns jag inte men det är ett land till tror jag ;)
Jag skulle gärna vilja åka till Thailand, Japan, USA och lite andra :)
Har ni några frågor så är det bara att ställa dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar