Blog Archive

15 aug. 2012

Micaela Svarar

Anonym:
E du och Joanna tillsammans?

Svar?
Haha aa vi är ju gifta så det är väl klart!!


Sarah:
Hej, jag tror att min bror har asperger. Men jag vet inte riktigt. Han har ju redan adhd. Både min mamma och min pappa tror att han har asperger, men läkarna tror inte det. Han har svårt att förstå när har gör andra personer ledsna. Hur kan man se om han har asperger eller inte? Du behöver inte svara men det skulle vara jätte snällt om du gör det.

Svar: 
Hej Sarah!
Det vet jag inte riktigt hur man kan se alla beter sig olika beroende hur man är som person men om han sårar folk mm som du förklarar så kan han mycket väl ha det. Det gäller bara att ni fortsätter kämpa om att ni vill ha en utredning om asperger för ni vet ju hur han är och det vet inte läkarna!
Du får gärna berätta hur det går sen, hoppas jag var till någon hjälp!


Julia:
jag älskar din blogg och joanna blogg gillar du speedway?

Svar:
Jag älskar speedway det är en del av mitt liv, skulle inte klara mig utan den!! och Gullugt att du gillar min blogg ;d


Har ni andra också frågor så är det bara att ställa, ingen fråga är för dum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar