Blog Archive

24 sep. 2012

Inspration? Ja tack

Behöver lite inspration igen och för att få det så skulle det vara toppen bra om ni vågade ställa lite frågor som ni undrar om. Ge även tips  vet jag!
  • Har ni några frågor om mig som ni vill ha svar på?
  • Skriv då eran fråga i en kommentar
  • Skicka in den
  • Så svarar jag på din fråga
  • Om du då länkar din blogg så kommer den länkas i inlägget med svaret
  • Såklart får man var anonym när man fråga
  • Så våga fråga!

Här har ni svar från andra frågestunder jag haft, eller svar på snabba frågor som jag gjort när jag haft tråkigt. Kanske kommer du på någon fråga när du läser dessa.


Kom igen nu och våga ställa just det du undrar om mig och jag lovar att jag svarar ;)

4 kommentarer:

  1. Är du fortfarande Singel?
    Är du kär?

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag gick ner 3 kg.. Inte i fett utan i muskler :/

    Tack Micaela, det är du med!!!

    SvaraRadera
  3. Lust att göra ett ärligt bloglovinbyte? :)

    SvaraRadera
  4. Varför går du till ungdomsmottagningen

    SvaraRadera